sâmbătă, 1 martie 2014

Inghetata de visine (vegana)

 Prima mea inghetata raw vegana nu a fost tocmai reusita, dar nu m-am lasat. Principiul este: cu cat mai simplu, cu atat mai bun. A iesit:




Am folosit (pentru doua portii):

- 200 gr visine gata congelate
- doua linguri de miere
- o lingura de cacao

Preparare:

Visinele congelate se dau la blender si se proceseaza pana la omogenizare, apoi se adauga o lingura de miere ori mai putin, dupa gust...pentru ca visinele sunt acre. Toppingul este format dintr-o lingura de miere si una de cacao, ambele se amesteca intr-un vas cu o lingura, nu necesita blender. Se orneaza pe inghetata obtinuta din visine si este gata! Tot procesul dureaza...maximum 15 minute cu tot cu spalarea ustensilelor.

 Se pot folosi orice fructe congelate pentru prepararea acestui desert, in loc de visine puteti pune banane, fructe de padure, capsuni...etc., ideea este sa fie congelate, abia apoi sa le dati la blender, nu invers. Daca fructele pe care le folositi sunt dulci, excludeti mierea, nu este necesara. Asa ca puteti obtine inghetata dintr-un singur ingredient: fructul in sine. Mai simplu de atat nu se poate. :)

* Nota:
Pentru retetele in care folosesc blender, sa stiti ca nu folosesc ceva atat de performant, inca nu am investit intr-un blender profesional, dar o sa o fac, pana atunci...ca idee, folosesc un blender manual pe care il detin de mult timp si functioneaza perfect, rapid, se curata usor si nu e greu de manevrat. In Billa am vazut la pretul de 51 Ron unul asemanator cu al meu si mi se pare un pret decent pentru ceea ce poate sa faca, este perfect pentru o persoana incepatoare. Indiferent de marca, principiul dupa care arata un blender manual este acesta:


Un comentariu: