marți, 25 martie 2014

Detoxifiere si atacul asupra celulitei

Intro:

Prezenta celulitei se datoreaza, mai pe scurt, stilului de viata nesanatos. Mai pe larg ar insemna: mancare nesanatoasa, fumat, consum de alcool, cosmetice, medicamente, sedentarism, poluare.

Din propria experienta pot spune ca nici o crema nu te va scapa complet de celulita, daca nu schimbi sau mai bine zis daca nu actionezi asupra cauzelor. Trebuie inlaturate pe cat posibil aceste cauze, dar oricat de curat mancam si chiar daca actionam asupra celulitei prin creme si masaj, tot raman celelalte aspecte pe care nu le putem inlatura, de exemplu poluarea.



Bine, nu o sa dau vina pe poluare din cauza celulitei mele. Sunt constienta de atrocitatile la care mi-am supus corpul, mancand toate nenorocirile pline de E-uri, foarte mult zahar si de restul banilor cum s-ar spune, alcool. Am inceput sa ma ''civilizez'' de la inceputul acestui an, am scos total din alimentatie zaharul, lactatele, soia, E-urile, conservele, toate semi-preparatele si le-am inlocuit cu fructe, legume, germeni, nuci, seminte, cereale si miere. Mananc hrana cruda in proportie de 70%, restul le fierb: fasole, linte, naut, mazare, arpacas, orez brun, (cartofi mai rar). Nu spun ca toate acestea sunt sanatoase 100%, pentru ca totusi cresc pe acest Pamant, care este poluat si multe sunt tratate cu substante chimice, dar sunt sigura ca am ales varianta cea MAI sanatoasa a hranei si sunt mereu in cautarea informatiei, implicit in cautarea hranei bio, organice si/sau naturale.

Ca sa revin la subiectul celulita, mentionez ca dupa ce am studiat indelung despre aceasta, am inteles ca pe langa inlaturarea pe cat posibila a cauzelor mai sus enumerate, este necesara detoxifierea.
Sa comparam organismul plin de toxine cu un vas murdar. Nu vei obtine un vas curat spalandu-l doar pe dinafara. Trebuie sa actionam din interior spre exterior, chiar daca suna a cliseu, este perfect logic. Detoxifierea este calea prin care pregatim organismul, il curatam evident de toxine, de reziduuri (la persoanele carnivore pot fi prezente placile mucoidale), insistam asupra colonului.

Cura propriu-zisa:

Timp de 3 zile se consuma, in fiecare zi:

- 3 pahare de ceai sau apa imbinate cu 3 lingurite tarate de Psyllium (cate o lingurita la fiecare pahar)
- 6 pahare de limonada, pentru un pahar: o cana de apa plata, o lingurita suc de lamaie + o lingurita de miere + un varf de cutit cu piper Cayenne
- cel putin un litru de ceai sau apa plata pe timpul fiecarei zile
- pe langa cele mai sus enumerate, pe parcursul zilei sunt permise pana la 3 lingurite de miere, pentru energie

In tot acest timp nu se consuma hrana de niciun fel, doar bauturile de mai sus.

Explicatii:

Taratele de Psyillium, au rol laxativ, fiind foarte bogate in fibre, actioneaza ca un absorbant de toxine si favorizeaza eliminarea rapida a acestora. Taratele de Psyllium mai au si rolul de a taia senzatia de foame in timpul acestor zile, umflandu-se in stomac. Se consuma astfel: intr-un pahar de aproximativ 200 ml se pune o lingurita de tarate, se amesteca pentru doua-trei secunde si se bea imediat, pentru ca se transforma rapid intr-un gel si este mai greu de baut apoi.  Intr-o zi se beau 3 pahare: dimineata, la pranz si seara.
Eu le-am gasit in Billa, la pretul de 6 Ron.



Limonada se bea in urmatoarele minute dupa ce am baut taratele. In locul siropului de artar prefer mierea desigur, este  o sursa de substante minerale, enzime si vitamine, deci are rol energizant, ne ajuta sa functionam normal pe durata acestei cure. Piperul Cayenne este dusmanul grasimii, al celulitei si accelereaza procesul de detoxifiere.


Si iata-ma la sfarsitul celei de a treia zi. Nu am simtit foame, asa cum s-ar crede, nu am avut stari de rau, am avut energie astfel incat am functionat normal, ba ieri chiar am si facut bicicleta o jumatate de ora. Cand simteam ca ma paraseste energia, luam cate o lingurita (nu linguroi) de miere si beam un pahar de ceai coada-soricelului si tei, apoi imi vedeam de treaba. Am gatit, dar nu am mancat. Este si un bun exercitiu pentru autocontrol...
Ma asteptam sa am dureri de cap, dar banuiesc ca nu am fost chiar atat de intoxicata pe cat am crezut, nu am avut clasicele simptome ale detoxifierii. In schimb, m-am simtit ca un fulg si mi-am curatat intestinele. Am slabit doua kilograme si ceva, dar este un efect secundar, ce imi place cu adevarat este ca la palpare, zonele cu probleme ale corpului sunt mai  trase, celulita s-a inmuiat considerabil si cu siguranta are contributia ei si crema pe care o folosesc acum:


Miroase atat de bine incat imi vine sa o mananc. :) Intra destul de repede in piele si o lasa hidratata. O folosesc de mai putin de o saptamana si deja imi simt pielea mai tonifiata. Probabil o voi epuiza repede, mai ales ca imi fac doua masaje pe zi. Dar celulita nu va pleca decat fortata asa ca voi continua cu masajele, cu miscarea macar jumatate de ora pe zi si cu mancatul curat.

Nota:

Cura de detoxifiere prezentata in acest articol NU se adreseaza persoanelor cu afectiuni, femeilor insarcinate sau care alapteaza, nu sfatuiesc pe nimeni sa o tina, decat daca a primit acordul unui medic, eu nu sunt medic si doar prezint ce am facut eu, pe propria mea raspundere ca persoana sanatoasa!

2 comentarii:

  1. Ești incredibilă! Te admir foarte mult. Eu nu aș putea ține această cură nici dacă n-aș fi anemică, mi se pare foarte grea. Dar am mai nota câteva sfaturi din acest articol. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa faci o detoxifiere daca nu esti pregatita psihic, daca nu vrei asta sau daca din cauza sanatatii nu poti. Dar poti sa mananci mai curat si asta incepe sa se vada imediat. :)

      Ștergere