marți, 25 martie 2014

Cum imi ingrijesc extensiile + par violet

Extensiile mele au deja o varsta destul de venerabila, in jur de 2 ani si de cand le am au trecut prin: o decolorare, o vopsire si doua nuantari. Sunt inca purtabile si cred eu, se datoreaza faptului ca le-am ingrijit dupa metoda putin inseamna mai mult.
O mica observatie: extensiile au fost negre cand le-am cumparat de la ''Fabrica de extensii'' si le-am simtit imediat ca sunt din par uman. Din pacate am apelat si a doua oara la ei, pentru extensii blonde de aceasta data si am primit niste calti de proasta calitate, nici pomeneala sa se compare cu cele achizitionate prima data.
 Asa arata acum, dupa ce le-am nuantat violet:

 

Am folosit Movie Colors, nuanta violet:


Cum le ingrijesc:

Cel mai important lucru in pastrarea extensiilor mi se pare spalarea lor. Sau mai bine zis, cat de rar o fac. Este adevarat ca le port de cateva ori pe luna, asa ca le spal probabil o data la 3 luni, in medie. Le spal pentru inlaturarea prafului si pentru inlaturarea buclelor (cand le ondulez).
Nu folosesc sampon! Le ud bine cu apa rece sub dus, le scurg de apa, apoi le dau cu balsam sau masca, las sa actioneze in jur de 5 minute, dupa care le clatesc si le pun la uscat. Nu le frec, nu le incalcesc in timpul spalarii. Le las la uscat in baie pe suportul pentru prosop, sau cand sunt in mare graba, le pun pe calorifer. :)
Nu folosesc placa de intins parul! Pentru coafarea  si intinderea  lor folosesc Salon Airstylist Ion de la Philips, care protejeaza parul eliberand ioni, coafandu-l cu...aer.


Nu folosesc produse de styling in afara de fixativ si acela rar.
In rest, incerc sa nu le smulg prea tare la periaj si cred ca au rezistat bine pana acum.

2 comentarii:

  1. Buna, am citit in 2013 o postare despre extensii...pana la urma la ce extensii ai ramas?Spuneai ceva de http://www.foxylocks.com/clip-in-hair-extensions-c9/all-clip-in-hair-extensions-c10/50g-20-volumizer-piece-c53/chestnut-volumizer-20-clip-in-human-hair-extensions-50g-p123

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ramas cu parul meu si atat...siau comandat doua prietene extnesii de pe foxylocks si nu sunt prea multumite. Cica parul se electrizeaza foarte tare...sunt filate, nu mai sunt calitative ca inainte.

      Ștergere