sâmbătă, 8 martie 2014

Amintiri din copilarie: par cret

 Toata copilaria am avut parul lung, nu concepeam sa il tai si cel mai mult imi placea cand il faceam cret. Nu aveam la varsta aceea ondulator, oricum probabil imi faceam mai mult rau cu el .Imi impleteam parul codita cu codita, imi faceam multe si dormeam cu ele peste noapte, iar dimineata le despleteam si aveam parul foarte cret, mai ales ca le impleteam strans. Apoi mergeam la scoala si ma trageau baietii de par. :D Apoi ii fugaream eu...
 Pe cand eram adolescenta imi faceam mai mult timp pentru par. Si rezultatul ma incanta foarte mult, mai ales ca uneori coditele erau foarte incomode in timpul somnului, dar acum mi-e lene, nu am timp, nu am chef, las pe maine...si asa trec multe zile fara sa ma coafez in vreun fel. Tot pe atunci imi puneam parul pe moate, era o adevarata incantare a doua zi de dimineata, cand grabindu-ma la scoala, imi desfaceam parul si era ondulat!

 Asa ca pentru ca mi s-a facut dor de coditele copilariei, azi-noapte m-am pus pe impletit. Apropo, nu stiu cum se face ca oricate gume de par mi-as cumpara, niciodata nu le gasesc, dispar ca prin minune, cred ca exista o gaura neagra in zona...
 Mi-am impletit tot parul in codite, le-am udat cu apa la sfarsit si am stat cu ele in jur de 8 ore, timp in care s-au uscat si incretit. Am facut la fel si cu extensiile, deci am avut ceva de impletit...


Nu am pus nimic pe ele in afara de apa, nu vreau sa le incarc.
Dupa 8 ore a iesit:


Pentru o mai mare rezistenta obisnuiam sa folosesc uneori spuma si la sfarsit mult fixativ, pentru ca am un par fin, se lasa repede...pana si un tapaj mi se ''pleosteste'' destul de repede, dar am vrut acest par pentru o zi.
Noroc ca mi-a facut chef si Dalia in Coafura pentru a doua zi, sa incerc metode la rece de incretire a parului. Voi cum va increteati parul in copilarie?

2 comentarii:

  1. Superba culoarea parului tau! Poti sa-mi spui si mie cu ce te vopsesti sau e nuantator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună. Aici eram dată cu nuanțatorul Movie Colors, magenta.

      Ștergere