joi, 13 februarie 2014

Modele de unghii in februarie

De fiecare data imi propun sa imi fac unghii mai ''cuminti'' si tot de atatea ori sfarsesc prin a-mi face unghii lungi si/sau incarcate ori colorate. In timp ce le construiesc (port unghii false) imi vin idei, imi dau seama ca am oje si accesorii pentru unghii pe care nici nu le-am folosit si incepe distractia...
Nu-s vreun artist si chiar sunt neindemanatica, dar reusesc sa imi fac singura unghiile false si in sfarsit mi-am dat seama ca folosesc un primer nepotrivit pentru constructia unghiilor cu gel si asta e cauza dezlipirii unghiilor cu tot cu gel si tips, in maximum doua saptamani. Si dadeam vina pe saracul lipici...
 Mi-am spus ca e timpul sa incerc si eu manichiura cu caviar daca tot aveam o cutiuta intacta, unele fete adora aceasta manichiura, altele o detesta, deci love it or hate it!




''Caviarul'' a inceput sa se dea jos desi era fixat in gel (daca il acopeream cu inca un strat unghiile ieseau mult prea groase) cam dupa doua ore, pe langa asa sa se decoloreze si sa devina argintiu. Este o manichiura care se degradeaza progresiv si eu am pastrat-o doua zile, desi a aratat execrabil dupa o zi! Nu o sa o refac prea curand, asta e sigur!
Dupa doua zile le-am dat jos, am pilit unghiile si am folosit o oja visiniu-inchisa de la Kallos:







Dupa alte doua zile m-am plictisit si am aplicat peste un lac argintiu de la Rimmel, care ''crapa'':



Evident, urmatoarea manichiura se vrea simpla. :)

2 comentarii: