joi, 20 februarie 2014

Editoare foto utile

 Da, imi editez pozele! Mi se pare de bun simt sa folosesc macar un crop, pentru ca facandu-mi pozele cu telefonul, inevitabil surprind in cadru si obiecte care nu fac parte din poveste. Mi se pare de bun simt sa imbunatatesc calitatea luminii si a culorilor, cand situatia o cere. Photoshop va ramane mereu pentru mine un must-have, pentru ca rezolva rapid si usor orice problema de genul asta. In afara de el, o sa numesc cateva editoare foto online care sunt destul de bune si o sa spun despre fiecare cate ceva, poate va vor fi de folos...


1. Pizap.com

Pizap este un editor foarte cunoscut, este ideal pentru colaje de tot felul, ofera de asemenea o larga varietate de backgrounds, are o multime de stickere si puteti face in el cele mai frumoase felicitari, meme, aveti la dispozitie fonturi, emoticoane, multe tool-uri pentru editare si efecte. Totul se face online si gratuit, fara a fi nevoie sa va inregistrati pentru a salva pozele.


2Blingee.com
Pana sa scriu acest articol am si uitat de Blingee o vreme...dupa cum suna, va puteti da seama ca ofera efecte sclipitoare, tot felul de stickere dragute care pot fi lipite pe pozele voastre, puteti adauga rame si le puteti redimensiona dupa plac, de asemenea exista optiunea de a colora cu sclipici si de a scrie. Pentru a salva poza este nevoie sa aveti un cont facut, insa se face repede si simplu. Un minus este faptul ca Blingee isi pune reclama pe poze, dar puteti rezolva problema cu urmatorul editor pe care o sa vi-l prezint...


3Glitterphoto.net
Acesta este un editor online in care puteti edita orice element in format .gif, .png, .jpeg si .jpg. Este usor de folosit si nu necesita inregistrare. La fel, are multe stickere (pana si coafuri), fonturi, efecte cu sclipici si tool-uri utile cum este crop (pentru formatele .gif este mare lucru), iata cum am reusit sa taiem reclama pozei de mai sus:


4. Lunapic.com
Multe efecte, printre care si de animatie, multe tool-uri, usor de folosit si fara inregistrare.


5. Tuxpi.com
Acesta este un editor destinat efectelor si ramelor, merita vazut.

6. Ragemaker.net
Usor, fara cunostinte de editare puteti folosi (daca nu stiati deja de el) Ragemaker. Pentru a ne pamfleta prietenii pe Facebook este minunat. :)


7. Polyvore.com
Polyvore este un rai al colajelor destinate outfiturilor, puteti face colaje cu nemiluita, aveti la dispozitie de la cosmetice si haine pana la obiecte de decor. Este o indeletnicire relaxanta si inspirationala, fetele stiu!



8. Smiliegenerator.us
Pe vremea cand aveam un site de socializare pentru telefoanele mobile acest site imi era de mare folos, asamblam si dezasamblam emoticoane, le taiam, le puneam efecte si ieseau chiar dragute, ca aceasta:


9. Taaz.com
Am lasat ce e mai bun la urma. Cine nu stia de Taaz, ar trebui sa arunce o privire imediat acolo. Machiaj complet, coafuri, colorarea parului si schimbarea culorii ochilor. Este un mare ajutor pentru cine vrea sa testeze o anumita culoare la par sau lentile de contact colorate. Cu ocazia asta am aflat si eu in sfarsit cum se numeste culoarea ochilor mei, niciodata nu am stiut daca-s verzi sau caprui... culoarea se pare ca se numeste light autumn. O sa pun niste poze ca exemplu:

Poza originala

Machiaj si schimbarea culorii parului:

 

Coafuri:




Lentile de contact:


 

Sper sa va distrati si voi folosindu-le!

4 comentarii:

  1. foarte dragut ultimul si al doilea :D cred ca mai mult de distractie :))
    Eu nu obisnuiesc sa fac nimic fotografiilor in afara de crop cu ajutorul programului special al aparatului si resize cu ajutorul lui PhotoScape! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi pacat sa editezi mai mult de atat, te machiezi frumos! Mai ales daca ai un aparat foto cat de cat bun...crop si resize ajung.

      Ștergere
  2. Dintre toate menţionate am folosit Pizap pentru colaje şi Polzvore pentru colecţii. În rest în afara de a cropui o poză, nu ştiu să editez nimic. :D

    RăspundețiȘtergere