miercuri, 8 ianuarie 2014

Sampon uscat Balea

Tot din seria de cumparaturi facute in DM, va prezint si samponul uscat Balea, care probabil nu va este strain, insa eu folosesc pentru prima data un sampon uscat! Nu va puteti da seama de incantarea mea la prima utilizare a acestui produs, mie mi se pare o minune, mai ales ca parul mi se unge dupa 24 de ore.




 L-am folosit la radacini si l-am aplicat aleatoriu pe suvite, dupa care m-am frecat cu mainile prin tot parul. L-am folosit cam 3 zile, dupa care parul meu era destul de incarcat, nu mai arata tocmai fresh si la radacini avea un aspect prafuit, ceea ce inseamna ca doua zile il pot folosi in conditii bune, cu rezultate bune. Chiar si asa, pentru mine este o salvare, nu mereu am chef sa imi spal parul la 24 de ore dupa ce l-am spalat o data, ca sa arate perfect. Unde mai pui ca incerc sa imi mentin parul mereu rosu, iar spalarile foarte dese nu ma ajuta! Si a costat doar 9 lei...cel mai bine investiti 9 lei din viata mea cu siguranta :) Daca sunteti roscate, vi se unge parul foarte repede si nu ati luat inca acest sampon, va recomand sa il achizitionati!

2 comentarii: