duminică, 26 ianuarie 2014

Rutina mea la/dupa dus

Cred ca sunt in jur de 7-8 ani de cand am incercat prima oara gelurile de dus Tesori d'Oriente si au ramas preferatele mele chiar daca intre timp am mai testat si altele. De-a lungul anilor le-am incercat pe toate, insa cel de care nu ma pot plictisi este cel cu parfum de mosc alb, un parfum persistent, curat, divin! De o vreme alternez si cu cel din lapte de salcam.

Parfum lapte de salcam.
  Parfum de mosc alb.




   

Pe langa faptul ca au un parfum foarte persistent, nici nu trebuie folosit prea mult produs, pentru ca fac multa spuma. Eu le-am primit din Italia, sincer nu le-am vazut in formula asta la noi in comert, le-am vazut in acele tuburi in schimb. Nu stiu daca au aceasi calitate, nu am cumparat variantele de la noi.
Pentru par am o rutina despre care voi scrie separat, asa ca voi vorbi doar despre partea cu ingrijirea pielii. Dupa marea balaceala ma infasor in prosopelul meu roz cu papusa Barbie (LOL!) si nu insist cu stersul, nu imi place sa imi stresez pielea cu asta, asa ca astept sa ma usuc infasurata in prosop. Apoi urmeaza cu sfintenie folosirea deodorantului, de obicei Nivea Invisible, insa de o vreme folosesc deodorantul cu bila de la Balea varianta Fresh Lime, care recunosc isi face foarte bine treaba si o sa incerc si alte variante, cu alte parfumuri...


Tot din gama Tesori d'Oriente folosesc si un parfum cumparat din DM de la noi, parfum de ulei de argan si floare de portocal. Pe acesta il folosesc pentru ca imi aminteste de perioada adolescentei, il foloseam asiduu.


Dupa ce am pielea complet uscata, trec la hidratare sau autobronzant. Daca folosesc autobronzant, nu mai aplic nimic altceva dupa. Daca nu il folosesc, imi aplic o crema hidratanta cum este Balea Bodycreme cu parfum de grapefruit...


Ori lotiunea de corp Dove Silky, despre care stim ca merge de minune pe pielea bronzata, ii da stralucire si un miros placut...

Lotiunea o aplic pe partea de sus a corpului si pe picioare de la genunchi in jos, pentru ca pentru coapse, fese si abdomen am alte planuri...


Cryo Gel de la Gerovital hidrateaza intens si tonifiaza pielea, ba chiar mi-a redus din celulita (bine, probabil conteaza si ca nu mai mananc prostii de aproape o luna), plus da senzatia de racoare pe care mi-o doresc dupa ce am stat in aburii din baie. Am mai folosit si crema termica de la Gerovital, insa mirosul, textura si cred ca si efectele acestui cryo gel ma satisfac mai mult. Eu de obicei testez si alte creme/geluri anticelulitice, insa acum vedeta este acest gel. 
Recunosc ca nu sunt innebunita dupa gomajul corporal, il fac rar, motiv pentru care nu am produse pentru asta, insa intentionez sa il introduc in obicei...daca aveti produse sa imi recomandati pentru gomaj, puteti sa o faceti.
Cat despre ten, da ati ghicit, am alta rutina! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu