sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Review Bioderma Sebium Gel

Am un ten gras, predispus la acnee, pori dilatati si puncte negre daca nu ii ofer o ingrijire atenta. In fiecare dimineata si seara este necesara curatarea in profunzime a pielii.
Am luat acest gel din farmacie, la recomandarea doamnei farmacist care spunea ca este mai bun si mai mult produs la acelasi pret decat varianta pe care o oferea Avene, pentru care am optat prima data. Eu apreciez ca fiind destul de bune produsele Bioderma, asa ca am spus sa il testez.



Descriere Bioderma Sebium Gel, 500 ml:
Formulat cu substante non-iritante, curata delicat pielea. Reduce secretia de sebum si purifica epidermul datorita complexului sebo-reglator fluidactiv. Baza de curatare fara detergent garanteaza o toleranta oculara si cutanata excelenta. Sebium Gel Spumant este non-comedogen.

Ingrediente:
APA, SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM LAURETH SULFATE, METHYLPROPANEDIOL, DISODIUM EDTA, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, ZINC SULFATE, COPPER SULFATE, GINKO BILOBA LEAF SORBATE, SODIUM CHLORIDE, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM
FARA COLORANTI.

Utilizare:
Se utilizeaza dimineata si seara. Turnati in mana umeda o cantitate mica de produs si aplicati pe fata, masati pana face spuma, apoi clatiti abundent. Poate fi utilizat ca spuma de ras.

Parerea mea:
Vine intr-o cantitate destul de mare respectiv 500 ml si costa 57 Ron. Se foloseste foarte putin produs la fiecare utilizare, miroase placut. Cat despre faptul ca garanteaza o toleranta oculara excelenta...nu as spune chiar asa, pe mine m-au cam usturat ochii cand din neatentie i-am deschis si mi-au intrat spume. In afara de asta, pot spune ca mi-a curatat excelent pielea, o lasa cu adevarat curata si impreuna cu crema Aslavital Lift Instant face mici minuni pentru tenul meu, il lasa cu un aspect mat, hidratat si foarte curat! Da, parca nu mai am atatea pete rosii, dar tenul meu se ''unge'' in continuare. Nu trec 4 ore de la curatarea lui cu acest gel si se unge. Nu ma asteptam la minuni. Il voi recumpara, imi place felul in care curata pielea, in profunzime spun eu, pentru ca dupa ce il folosesc pana si porii mei super-deschisi se atenueaza.
Scrie pe el ca se poate folosi si ca spuma de ras, dar adaug ca poate fi folosit si ca gel de dus, nu de alta, dar intr-o zi consoarta lauda ''noul nostru gel de dus albastru care miroase fain''...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu