vineri, 24 ianuarie 2014

Review autobronzant Balea Magic Summer

Obisnuiesc sa am mereu in casa macar un autobronzant pentru ca nu stiu cand am nevoie de un bronz urgent, de o aparitie mai decoltata sau pur si simplu pentru ca am chef de piele bronzata.
Amintirea mea in legatura cu un autobronzant Balea pe care l-am folosit...cred ca acum 4-5 ani, este una destul de nesatifacatoare, pentru ca l-am folosit vreo 4 zile consecutiv si mi s-a ciobit foarte urat de pe piele. Bun...intre timp am folosit alte autobronzante mai mult sau mai putin imbucuratoare, dar i-am dat o sansa acestei formule pe care nu am testat-o pana acum. Cand l-am cumparat m-am gandit ca nu o sa plang dupa cei 8.99 Ron, chiar daca va fi un dezastru.
Eu sunt destul de convinsa ca aproape fiecare femeie care intra in DM si care este o amatoare de autobronzante, a folosit aceasta lotiune, insa am gasit numai doua-trei review-uri in limba romana (nu am cautat destul...?!), asa ca iata aici inca unul sincer.



Mod de utilizare: Lotiunea se aplica uniform pe pielea curata si se lasa un timp inainte de a va imbraca sa intre bine in piele. Spalati bine mainile. La pielea inchisa la culoare  prin folosirea zilnica a lotiunii de corp bronzul va fi vizibil dupa 1-3 zile. Nu contine factori de protectie impotriva razelor solare. Nu protejeaza impotriva arsurilor solare. Lotiunea poate lasa urme pe hainele deschise la culoare.
 Hainele patate: spalati-le separat.
  Toleranta pielii: produs testat dermatologic. Nu contine coloranti.

Ingrediente:


 Cantitate: 250 ml.

Parerea mea: Ca toate celelalte autobronzante, are un miros cu care te atrage, in acest caz floral...nu il pot identifica bine, dar miroase placut, asta direct din flacon, inainte de aplicare. Are o textura fluida, de lotiune si este putin lipicioasa.
In piele intra relativ repede...ce e drept, pielea ramane putin lipicioasa dupa cele 10-15 minute in care nu m-am imbracat si nu m-am asezat...ramane cam lipicoasa in jur de o ora, dupa care se estompeaza senzatia si ramane doar o piele hidratata. Mirosul...ei bine mirosul, trebuie sa stiti ca exista in toate autobronzantele incercate de mine, indiferent de marca sau textura (lapte de corp, lotiune, gel, spray, spuma) si apare din prima ora. La acest produs exista, dar nu este atat de puternic comparativ cu cel al autobronzatului Alverde sau doamne fereste al lui Vichy! Nici bronzul accentuat nu apare de la prima aplicare, doar se nuanteaza putin pielea, din nou fac comparatia cu cel de la Alverde care ofera o culoare expresiva de la prima aplicare. Pe mine nu m-a deranjat asta, asa ca l-am aplicat si urmatoarea zi. Am obtinut o culoare maroniu deschisa as zice...nu bronzul acela cu pigment ''cacao'', ci mai degraba maro-orange. Nu acel portocaliu dizgratios, ci ca o atingere de soare...ca dupa 2-3 ore petrecute la un soare nu foarte puternic. Mai jos o poza facuta in casa, cu blitz:


Inainte de aplicare pielea mea nu era foarte inchisa la culoare, nu intervenisem asupra ei de la sfarsitul lunii trecute (solar).
Acum aspectul cel mai important pentru mine: nu se da jos de pe piele execrabil! In fiecare zi, dupa dus, se duce si o parte din culoare, as spune 50%.  In acest fel, nu se acumuleaza tot pigmentul in piele si nu se da jos urat, nu am pete, nu am fisuri de culoare si pentru ca bronzul este progresiv, aplic lotiunea zilnic, astfel obtin zilnic un strat ''fresh'' de culoare. Nu exagerez cu aplicarile...daca as aplica-o de doua ori pe zi ca sa grabesc bronzul cred ca as obtine un efect negativ: pete. Nu pateaza mainile chiar daca am aplicat-o pe tot corpul fara manusi, tocmai pentru ca nu are o putere de colorare atat de mare din prima. Desigur, dupa aplicare mainile se spala cu sapun, nu va sfatuiesc sa aplicati si alte autobronzante fara manusi ...va treziti cu maini de muncitor din industria curatarii nucilor verzi.
Daca pateaza hainele? Nu am observat...se poate si pentru ca nu am purtat ceva de culoare foarte deschisa de cand folosesc lotiunea, plus ca e iarna si nu transpir...plus ca petele de pe haine provenite de la nuantatorul de par imi iau ochii, dar asta e  alta poveste! 
Folosesc lotiunea si pe fata, e adevarat ca imi ingrasa tenul, dar folosesc hartie absorbanta si inainte de machiaj oricum imi pregatesc tenul in mod potrivit.

Concluzie: Imi place! Trec peste parabeni, peste senzatia de ''lipici'', trec si de faptul ca nu pot obtine un bronz prea puternic, dar macar nu se da jos urat! Se va da jos urat de pe pielea voastra doar daca exagerati cu aplicarile si nu faceti dus zilnic, desi va aplicati lotiunea. Eu cred ca daca este aplicata corect, pe o piele curata nu are de ce sa se dea jos cu pete. Lotiunea asta e ok pentru un bronz decent, nu neaparat subtil cat decent...cred ca este  ideala pentru fetele cu piele foarte alba pentru ca aduce acea ''sarutare de soare''. Nu o recomand pentru fetele care vor bronzul acela ''pui prajit la rotisor''...Eu voi recumpara lotiunea, chiar daca pe langa alte autobronzante, dar vreau sa o am mereu in casa, ma pot baza pe ea ca se da jos frumos.



Update 28.01.2014:
Folosesc acest produs de 10 zile si nu s-a ciobit de pe piele, nu m-a patat in vreun fel, nu mi-a cauzat neplaceri.

6 comentarii:

  1. chiar ma gandeam zilele acestea sa ma "colorez" putin pt ca sunt foarte alb!!
    Iti sta foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, esti o draguta. :) Atunci...bafta la ''colorat''!

      Ștergere
  2. Chiar am pus-o pe mama sa imi trimita din Romania 2 lotiuni dintr-acestea :)) Raportul calitate-pret mi se pare foooarte bun!
    Interesanta postarea, iar tu esti foarte draguta in acea poza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, raportul calitate-pret este mai mult decat satisfacator! :) Sa le folosesti sanatoasa. Multumesc pentru vizita.

      Ștergere
  3. foarte interesant acest blog,felicitari... Apropo,pana acum am fost convinsa ca nu voi mai folosi niciodata lotiune autobronzanta din cauza petelor,acum chiar m-ai facut curioasa,o sa merg pe mana ta si incerc aceasta lotiune <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi! Sper sa obtii aceleasi rezultate cu autobronzantul asta si sa te bucuri de bronz. Pana acum nu m-a dezamagit, nici macar o pata! :)

    RăspundețiȘtergere