joi, 9 ianuarie 2014

O salata energizanta pentru dimineti lenese

De ceva timp am reusit sa imi restabilesc programul de somn, adica sa dorm ca un om normal noaptea si sa ma trezesc dimineata. Insa oricum m-as trezi, ma lovesc de un perete al lenii, sunt morocanoasa si deloc sociabila. Uneori prefer sa beau cafea, inainte de micul dejun, alte ori am o senzatie de foame pe care trebuie sa o potolesc cumva si m-am gandit ca cel mai bun mod de a incepe ziua este sa ii dai corpului energie, fara sa ii dai si o greutate de carat cum ar fi omleta de ou si sunca (chestii pe care eu oricum nu le mananc) ori alte mic dejunuri care sunt deja cliseice si mai mult te fac sa te intorci in pat, decat sa iti incepi ziua.
 In frigider ma asteptau mai multe legume si ierburi, dar le-am ales pe cele care contin multa vitamina C, vitamine (A, B1, B2, K), antioxidanti, proteine, fibre, potasiu, fier, acid folic.



- cateva frunze de salata verde
- rucola
- o legatura de patrunjel
- 4-5 rosii cherry
- mix de germeni: lucerna si ridichi
- putina lamaie
- o lingura de ulei de masline
- sare dupa gust
- optional piper sau sos iute (eu folosesc Pimento Chilli Sauce)


Dupa ce au fost spalate, se taie salata verde, rucola, rosiile, patrunjelul, germenii se spala si ei, se pun in castronul preferat, dupa care stropim cu jumatatea unei lamai dupa gust, punem uleiul, sarea si optional sosul iute. O sa arate asa:



Amestecam ingredientele, ne asezam pe scaun sau in fotoliu, o savuram lenesi si asteptam sa fie gata si cafeaua. :) Energie garantata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu