marți, 14 ianuarie 2014

Inghetata raw vegana din banane

 Sa tot fie cateva saptamani de cand imi petrec cateva ore pe zi studiind despre mancare...cu cat ma informez mai mult, cu atat realizez ca in natura omului nu a fost pusa mancarea gatita, carnea si laptele. Corpul  imi spune ca desi nu i-am mai dat carne de peste 13 ani, cu ceva tot gresesc. Si am inceput sa inteleg. Cu detalii revin in alta postare, la inceputul careia o sa va previn ca urmeaza multe, multe randuri...
  Am renuntat la zahar asa cum face si pisica in fata unei mancari pe care o detesta si nici nu o poate mirosi. Pofta de dulce exista si va exista mereu, iar in perindarile mele pe blogurile de specialitate raw vegana, am gasit zeci de retete care fura ochii, deserturi sanatoase care nu iti vor da sentimentul de vinovatie si mai ales, simple. Mi-am zis: ''Sa facem o inghetata!''. Si am facut:

  Am ales patru banane oachese si coapte, doua lingurite de miere de tei si pentru ca am vrut sa imbin mai multe arome, am pus coaja unei lamai razalite, nuca de cocos si 3-4 curmale. Lacomie dom'le...lacomie... primele doua ingrediente erau de ajuns. Le-am ''obligat'' sa faca cunostinta in robotul cu lama S...rezultand o pasta. Asezata intr-un vas, s-a odihnit in congelator peste noapte. Nu i-am dat aspectul pe care i l-ar fi dat o gospodina cu simtul esteticului, ci am taiat cu lingura o bucata din inghetata ''foarte inghetata'', am asezat-o langa o curmala trista si uscata si i-am facut o poza neprofesionala, asteptand sa se dezghete putin...


Foarte buna la gust! Dar trebuie sa mai exersez la textura, nuca de cocos e din alta poveste. Data viitoare vreau ceva colorat, cu fructe gata congelate, puse la maruntit, rezultand direct inghetata, fara odihna la congelator si aranjata frumos pentru poze ... dar bine ca am inteles principiul!


* Update 6.03.2014
Am refacut aceasta inghetata: 4 banane taiate au stat la congelat peste noapte, a doua zi au trecut prin blender impreuna cu o lingura de miere si doua de cacao, iar rezultatul a iesit mai mult decat satisfacator:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu