sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Dorinte pentru noul an...

La multi ani voua, celor care ma cititi!

In afara de sanatate, intelepciune, noroc si alte lucruri pe care toata lumea si le doreste, imi doresc sa realizez si sa obtin si altele de la anul asta. Nu sunt o persoana care isi face multe planuri, nu imi place sa sper si sa visez prea mult, chiar sunt un om pesimist...prefer sa ma astept la ce este mai rau si sa fiu surprinsa in mod placut la urma, decat sa fie invers. Imi doresc foarte mult ca si tara noastra, Romania, sa se redreseze, sa evolueze, le doresc tuturor romanilor multa intelepciune.
Eu personal sunt multumita in general de viata mea, de persoana mea, insa m-as imbunatati cu cate ceva:

 Vreau sa mananc mai sanatos! Vreau sa mananc pe cat posibil mai crud, hrana neprocesata, fara rontaieli, fara dulciuri si fara zahar in general. Vreau sa tai din pofte, stiu ca imi va aduce numai lucruri bune. Pentru ca degeaba am renuntat la carne de atatia ani daca am inlocuit-o cu chipsuri, langosi, placinte, ciocolata si alte ''rontaieli'' cum le numesc eu.

Vreau sa fac miscare! Cred ca am mai spus intr-un articol...sunt cel mai lenes om de pe pamant! Ca sa intelegeti cat sunt de lenesa, de multe ori stau in fotoliu si nu ma ridic ore in sir pentru nevoile fiziologice sau pentru a manca. Mi-e atat de lene sa ma misc uneori, incat doar gandesc lucrurile pe care trebuie sa le fac si ajung prin a nu le mai face, multumindu-ma ca doar le-am gandit. Sunt atat de lenesa incat nu imi fac nici cafea in acea zi, prin urmare nu am energie si mi-e lene sa mai fac orice. Exemplele sunt foarte multe, nu vreau sa va plictisesc sau sa va oripilez (mai mult). Ideea ar fi ca imi propun sa fac macar o data la doua zile sport. Am o superba si aproape noua bicicleta medicinala pe care am folosit-o de prea putine ori in anul jumatate de cand am cumparat-o...care by the way, e un bun cuier...:)) Lipsa miscarii se vede: celulita, kilograme in plus.

Vreau sa am mila de parul meu! Cum am povestit si pe blog, ultimii ani din viata parului meu au fost destul de traumatizanti. Imi propun sa nu mai folosesc deloc decolorant, sa nu mai fac schimbari radicale de culoare (desi visez la un albastru inchis...nu va fi nimic traumatizant), sa nu il mai tund si in general sa nu ii mai fac nenorociri.

Vreau sa imi ingrijesc mai mult pielea. Imi propun sedinte de solar putine, strict necesare...de genul unui eveniment care presupune purtarea unei rochii, pentru ca sincer autobronzantul face surprize neplacute. Un alt aspect ar fi hidratarea, pe care o cam neglijez pentru ca nu imi place senzatia de piele unsa si din nou....oricum mi-e lene! In rest, vreau sa ma tin de cremele anticelulitice pe care le folosesc de o vreme si care mi-au ameliorat aspectul celulitei.

Vreau sa scriu articole folositoare pe blog. Dupa ce voi scrie mai multe articole, sper eu folositoare, voi cumpara un domeniu si voi incepe promovarea blogului. Nu vreau sa fiu un model pentru nimeni, nu vreau sa faceti ca mine, doar vreau sa impartasesc cu voi experiente legate de produse cosmetice, nutritie, alte produse pe care le voi incerca/testa, viata sociala, tipsuri. Chiar daca voi ajuta o singura persoana prin intermediul unui singur articol scris, eu sunt multumita.

 Inca odata, La Multi Ani!
 Mai jos, o poza cu mine la trecerea dintre ani, neclara, insa la fel e si viitorul unora dintre noi. :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu