sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Ciocolata raw vegana

Sunt o mare iubitoare de dulciuri, iar de cand am renuntat la zahar mi-am pus in minte cateva retete sanatoase, simple si mai ales raw vegane! Asa ca am ales 3 ingrediente din care sa o fac:
- un avocado
- 3 lingurite de miere
- 3 lingurite de cacao

Mod de preparare:
Se curata fructul avocado, se taie cubulete, se pune impreuna cu mierea si cacaoa la omogenizat, eu am folosit robotul cu lama S. Obtinem asta:


Am intins-o pe o bucata de folie de aluminiu...


Se da la odihna in congelator doua ore sau in frigider trei-patru ore...


Dupa intarire se taie in formele dorite. Ciocolata se va topi treptat la temperatura camerei, asa ca se recomanda pastrarea ei la frigider. Aceasta este varianta sanatoasa a ciocolatei, cu ingrediente minime! Desigur, pentru o compozitie mai tare se pot adauga diferite nuci zdrobite (caju, alune, migdale, etc.). Pentru aspect se pot folosi forme, eu am ales cea mai simpla cale. Compozitia poate fi folosita si pentru inghetata raw vegana.


Mai are rost sa va spun ca este foarte gustoasa? :) Este!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu