marți, 17 decembrie 2013

Wella color recharge red

Am gasit acest produs in Atrium mall (Arad) si il folosesc de ceva timp...pretul sau este de 65 Ron.

Descrierea sa in limba engleza:
''Wella Professionals Color Recharge Red Conditioner refreshes and maintains the colour vibrancy of red hair.
 Ideal for daily use, Color Recharge Red Conditioner is enriched with a blend of Wella Colour Pigments and superior Conditioning Agents which work in synergy to reignite the glow of colour treated hair for a refreshing salon finish in the comfort of your own home.
Lightweight yet deeply nourishing, this rich conditioner maintains colour vibrancy for up to twice as long than a regular conditioner and leaves the hair soft and healthy with multi-dimensional, glossy colour''.

Parerea mea:
Este intr-adevar o buna masca reparatoare, netezeste parul, descurca parul incalcit, tapajele, il lasa matasos si are un miros placut. Nu trebuie sa folosesc prea mult produs, mai ales ca parul meu este destul de scurt. Am renuntat la folosirea samponului nuantator de cateva ori si am folosit unul pentru protectia culorii...ca sa pot vedea efectul de reincarcare a culorii a produsului, insa nu m-a incantat pentru ca a lasat culoarea destul de spalacita. Impreuna cu samponul nuantator face treaba buna, insa nu este un must-have...sa spunem ca este un moft, cel putin pentru mine. Il recomand ca masca reparatoare, nu si pentru reimprospatarea culorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu