duminică, 22 decembrie 2013

Preview produse Cupio

Pentru ca obisnuiesc sa imi fac singura unghiile false si stocul de geluri si tipsuri s-a cam terminat, am iesit in cautarea lor, asa ca azi ma aflam in Galleria mall (Arad) si m-am oprit la un stand cu cosmetice. M-am interesat de geluri, iar domnisoara care vindea mi-a spus ca au o colaborare noua cu firma Cupio. Nu am auzit de ei, insa vanzatoarea a fost destul de rabdatoare, sa imi raspunda la intrebari. Am ales gelul trifazic, 15 ml - pret 57 Ron. Foarte convenabil pretul, iar produsul arata dragut, intr-o cutiuta moderna.



Sunt nerabdatoare sa il incerc!

Tot de la Cupio am gasit si un set de tipsuri, 500 de bucati - 35 Ron, din nou un pret convenabil.


Am luat si o pereche de gene false tip banda, din par natural, pret 15 Ron. O alta achizitie convenabila. Imi place faptul ca pe spatele produsului exista instructiuni in limba romana.

 


Am accesat si site-ul lor oficial Cupio.ro unde am vazut cateva produse pentru manichiura, pe care sigur le vreau. Au produse pentru machiaj, ingrijirea pielii, parului si accesorii diverse. Pe mine ma intereseaza in special latura cu produse de manichiura, iar daca gelul acesta ma multumeste, sigur il voi recumpara. Voi reveni cu un review asupra lui.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Buna! Da, l-am folosit. Mi s-a parut mai rezistent comparativ cu altele incercate (Zina Nails si K-line).

      Ștergere