miercuri, 18 decembrie 2013

Modelele mele de frumusete

Sunt o persoana care poate sa aprecieze frumusetea chiar si acolo unde ea nu exista, dar este inlocuita de stil si farmec. Apreciez femeile care isi stiu exploata atuurile, femeile care sunt constiente de frumusetea sau farmecul lor si stiu sa se comporte in consecinta. Am avut de multe ori ocazia sa cunosc femei frumoase, insa in momentul in care au inceput sa vorbeasca, sa se miste, sa gesticuleze...imi dadeam seama de propriile calitati. Hainele, machiajul si trupul perfect isi pierd tot farmecul daca acea femeie nu stie sa fie...femeie. Nimeni nu e perfect, eu nici pe departe, insa am modele de inspiratie, femei pe care le admir.

1) Ashley Marie

Ashley Marie este un model pin up din Orange County, SUA si este cunoscuta pe YouTube pentru tutorialele ei de frumusete, care sunt fascinante. Este o inspiratie pentru iubitoarele acestui stil, le puteti vedea si voi, o gasiti pe YouTube ca PinupDollAshleyMarie. Classy woman!

2) Nicole Guerriero
Nicole este cunoscuta pe YouTube tot ca un beauty-guru si recunosc, 
tutorialele ei m-au inspirat, mai ales cele despre machiaj.

3) Marilyn  Monroe

Aceasta femeie nu are nevoie de descriere, pentru mine reprezinta un 
model incepand de la haine pana la machiaj.

4) Dita von Teese
Dita von Teese pentru mine este intruchiparea stilului perfect: haine, par, 
machiaj, maniere. Este femeia care poate nu este nici macar frumoasa atunci
 cand nu poarta machiaj, dar stie sa foloseasca ceea ce are...si o face bine!

Imi plac si alte tipuri de frumusete, femeile plinute pot arata bine, 
cele numite ''papusi vii'' sunt frumoase, chiar si femeile de
 genul Biancai Dragusanu si Loredanei Chivu mi se par frumoase. 
Ce nu mi se corect e sa se spuna : 
''Doar acest model de frumustete este acceptat''. Prostii. 
Frumusetea poate fi oriunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu