joi, 19 decembrie 2013

De la brunet la blond in doua saptamani


In primul rand vreau sa va informez ca NU va sfatuiesc sa faceti ca mine, doar va voi prezenta metoda (nu prea blanda) prin care am scapat de parul negru in doua saptamani.O sa incep cu marturisirea deloc surpinzatoare ca mi-am ars o buna parte din par, nu ca nu as fi citit destule despre cum se face, ca nu e bine sa te decolorezi succesiv intr-un timp scurt etc...ci pentru ca nu mi-a pasat deloc ca il distrug, tot ce doream era sa scap de negrul acela anost!
Dupa ce mi-am taiat jumatate din lungimea parului inca negru, intr-un acces de furie (probleme la mansarda ar spune psihiatrul...) mi-am spus ca trebuie sa scap de acea culoare, asa ca timp de cateva zile am citit diferite patanii, sfaturi, pareri despre trecerea de la brunet la blond.  In urma luarii deciziei, m-am dus sa imi cumpar o solutie decapanta (nu mai retin marca) si doua plicuri cu decolorant Decobes.
Am preparat solutia decapanta dupa cum spuneau instructiunile si rezultatul a fost:




Dupa doua ore am facut si prima decolorare, pana in acest moment parul meu nefiind ars, aspru sau deteriorat:


Culoarea pe care doream sa o obtin era blond platinat :D asa ca am continuat dupa o zi de pauza cu o decolorare si o vopsire:



Experimentul s-a petrecut acum doi ani, in vara, motiv pentru care eram destul de ''rumenita''.
Daca ma opream aici, nu imi ardeam parul, in acest stadiu fiind doar ceva mai aspru decat in mod obisnuit, insa fara par rupt, elastic. Evident ca nu m-am oprit, pentru ca aveam o nuanta galbuie si samponul cu reflexii argintii nu facea minuni, extensiile care urmau sa fie cusute asteptau, asadar mi-am spus ca inca o decolorare si o vopsire nu va omori pe nimeni, am asteptat o saptamana pana sa o fac:


Sigur...cine se simtea ''Marilyn Monroe'' ? Eu, desigur. Cine si-a ars parul? Eu, desigur.
Sa fi trecut o luna jumatate si mi-am dat jos extensiile (cusute), pentru ca nu mai suportam calitatea lor foarte proasta ( detalii aici ), odata cu extensiile am dat jos o buna parte din parul meu, care se rupea. Dupa spalare, era elastic si se rupeau bucati mici din el, zi dupa zi scurtandu-se. De asta este important sa faci macar doua saptamani pauza intre decolorari, ca sa poti vedea efectele...pentru ca nu iti vei da seama dupa prima spalare ca ti-ai ars parul. In tot acest timp aplicam tratamente, masti, uleiuri. Parul meu ajunsese asa:


Daca aveam regrete? Nici macar unul. Bineinteles ca nu aratam mai bine, dar am vrut sa o fac. Ma plictiseau sfaturile care imi spuneau sa fac schimbarea in decursul a catorva luni, ma plictiseau ochii dati peste cap ai coafezei care spunea socata ca nu se poate sa scap de negru atat de repede. Si daca ramaneam cu mai putin par, eu tot o faceam, pentru ca atunci cand vrei ceva, se poate. Intrebarea este daca merita, daca trebuie sa fi blonda intr-un timp atat de scurt, daca e graba...sigur, o persoana normala nu ar face asta, dar eu nu sunt o persoana normala! :D Am facut acest articol pentru a va arata ca sigur sigur, dar sigur...va veti arde parul cu decolorari repetate in timp scurt. Daca aveti firul subtire ca mine, cu atat mai multe sanse! Insa se poate sa treci de la brunet la blond intr-un timp scurt...cu cat mai scurt timpul, cu atat mai scurt parul!

Later edit: Nu va mai distrugeti parul folosind decolorant doar pentru a va scoate o nuanta nedorita din par. Acum exista solutii mult mai blande pentru firul de par, de exemplu Colour B4. Eu l-am folosit, deci va invit sa cititi review-ul meu, sunt convinsa ca va va fi de folos. Click aici: review colour b4 extra

30 de comentarii:

  1. spuneai ca se duce culoarea daca speli parul roscat frecvent....ce parere ai despre samponul uscat tip spray ,speli parul fara apa....si plus il poti folosii zilnic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosesc unul, cel de la Balea. Este de ajutor.

      Ștergere
    2. buna eu am un roscat si vreau sa imi fac un blond asa spre un portocaliu dar nuj cum si ce trebuie sa fac ,trebuie sa iau decolorant sau sa dau peste?

      Ștergere
  2. Eu mi-am decolorat parul cu o solutie ruseasca COLOR OFF,este foarte buna, dar nu decoloreaza parul natural, numai cel vopsit, dar nu arde absolut deloc parul, aici gasiti mai multe informatii: https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional
    sau la nr de telefon : 0754921669

    RăspundețiȘtergere
  3. cu ce sa-mi decolorez parul? am incercat cu decobes dar degeaba, nu am avut nici un rezultat. am incercat si cu un decolorant cu 7 culori (asa scria pe el) dar fara rezultat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună. Citește acest articol, poate e ceea ce cauți: http://nefertitynymphe.blogspot.ro/2014/12/de-la-brunet-la-roscat-fara-par-distrus.html

      Ștergere
  4. Si cum se foloseste?
    Eu am paru negru negru si mi-am luat decobes si oxibes cum le folosesc?
    Doar o singura data ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă vrei să scapi de negru, ţi-aș recomanda să folosești prima dată Colour B4, acesta pur și simplu spală culoarea din păr, fără să îl distrugă, așa cum pațești cu decolorantul. Abia după ce ai scăpat de negru, poți folosi decolorant, în funcție de culoarea la care vrei să ajungi. Dacă îmi zici ce culoare vrei să iasă, pot să îți dau indicații și cum să folosești decolorantul. Dar nu îl folosi direct pe păr negru, pentru că din experiența mea...îți zic că nu iese bine.

      Ștergere
  5. Ciao:) oare daca vreau sa ma vopsesc din roscat(vopsit) in blond mai inchis trebuie neaparat sa-mi decolerezi parul? inainte de roscat am avut tot blond(ft. deschis) si acuma incep sa se vada cateva fire blonde.. As vrea sa scap cumva de decolorant...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as folosi ColourB4 Extra pentru scoaterea vopselei rosii din par, apoi as aplica nuanta dorita de blond. Nu cred ca ar prinde blondul peste roscat, cel putin nu uniform si nu dupa asteptari. Am facut si eu un review pentru produsul ColourB4 Extra, il poti vedea aici: http://nefertitynymphe.blogspot.ro/2014/11/review-colourb4-extra.html

      Ștergere
    2. Multumesc mult pt raspuns!

      Ștergere
  6. Heiii! Eu tot incerc sa ajung la culoarea mea naturala, saten deschis.Acum am incercat tot o nuanta de saten, dar bate forte tare spre roscat si nu inteleg de ce, nu e prima data cand o vopsea care nu e roscata, are nuante de roscat. Ce ar trebui sa folosesc ca sa ajung din nou la satenul meu deschis? Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Cea mai eficienta solutie este sa iti scoti vopseaua din par. Eu iti recomand Colour B4. Am scris un review, te invit sa il citesti, da copy/paste la urmatorul link: http://nefertitynymphe.blogspot.ro/2014/11/review-colourb4-extra.html

      Ștergere
    2. Multumesc pt raspuns! Dar vreau sa imi fac cateva suvite blonde, oare ar iesi, rosiatice daca folosesc decolorant, mentionez ca acum parul meu are o culoare ce bate putin spre roscat?..multumesc inca o data

      Ștergere
    3. Da, pigmentul ar iesi portocaliu/rosiatic, daca ai aplica peste culoarea ce o ai acum. Decolorantul mereu lasa in urma sa un pigment portocaliu. Nu ar iesi tocmai blond...de aceea este recomandat sa ``speli`` vopseaua din par, abia apoi sa aplici alta vopsea sau sa iti faci suvite. Decolorantul oricum distruge mai mult sau mai putin structura parului, asa ca ar trebui folosit cu mare atentie, in cantitati mici si numai daca nu exista alta solutie.

      Ștergere
  7. Buna! Eu de curand am revenit la culoarea mea naturala (brunet) ,inainte fiind vopsita blonda dar aveam paru' foarte distrus si n.am mai stiut ce sa fac cu el ,dar nu.mi place deloc cum imi sta bruneta,nu ma pot obisnui asa ca o sa ma vopsesc iar blonda.Asa ca,m.am gandit sa.mi comand pudra decoloranta "Indola"+oxidant(deschide pana la 8 tonuri) si vopsea matrix(deschide pana la 5 tonuri fara decolorare) sau sa folosesc Color Off ? Dar mi.e frica ca o sa raman tot bruneta ..sau as putea sa ma decolorez normal desi risc sa.mi distrug si mai tare paru' si sa.mi comand doar vopseaua.Tu ce parere ai ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Foloseste Colour B4. L-am folosit si eu, am scos brunetul fara nici o problema, doar citeste foarte atenta instructiunile de utilizare. In niciun caz nu iti recomand sa te decolorezi, este mult prea agresiv, nici nu cred ca se va decolora bine (ramane pigment portocaliu inevitabil). Cea mai logica alegere este ``spalarea`` culorii, iar eu iti recomand Colour B4, dupa cum am spus, pentru ca l-am testat si stiu ce poate.

      Ștergere
  8. Ceao eu am culoarea morcovului miar iesi un bolnd argintiu peste

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, am parul un saten inchis si vreau sa scap de el! Ce sa folosesc ? Vreau sa ajung la blond cenusiu .Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am experienta la vopsit, nu am facut-o niciodata , ma puteti ajuta ? Deci, parul meu e negru natural si buclat, adica ultra uscat. Am vrut balayage saten cu blond si m-au facut la salon un saten sters si roscat... NU a decolorat, a vopsit. Probabil era cu gandul in alta parte. Cand a vazut ce mi-a facut, a zis ca nu a vrut sa-mi distruga parul. Am mers iar dupa un timp si a iesit aramiu urat, sters. . Chipurile iar au vrut sa-ma protejeze parul. Si am spus sa nu iasa aramiu, parca aveam o presimtire ca -mi face aceeasi chestie . Au trecut 2 luni de disperare si m-am dus din nou sa -mi faca macar cateva suvite blonde ca sa nu mai am culoarea asta oribila. Au zis ca nu se poate. Ma duc la alt salon, de mari fitze, premiat bla bla , desi nu am bani, dar ca sa scap de aramiu ce nu as face. La fel, ah, nu se poate , hai ca te facem bruneta la loc. Nu zau ??? Am zis hai sa facem test, i-am pus sa taie o suvita mica sa o decoloreze/vopseasca etc. Am facut-o in sila si a iesit la fel ca inainte. Au fost bucurosi ca a iesit ca ei . Am mers la alte 2 saloane si au zis ca e clar ca nu mai poate face nimic, ca-mi explodeaza parul, ce expresie...Saloane cu pretentii.
    Va rog ajutati-ma sa ma fac acasa. Chestia e ca eu nu stiu cum, prietenele au zis ca nu se baga, deci o pun pe sora-mea care a zis ca o face odata si gata , nici ea nu are habar. Deci ce cumpar, de unde, ce nuanta? Vreau doar cateva suvite, nu tot. Se poate sa fac 2 in 1, adica si sa scot vopseausa si sa-l decolorez in acelasi prcedeu? Avand in vedere ca nu are cine sa ma faca...\Multumesc mult anticipat
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. In primul rand nu am inteles ce culoare ai acum...aramiu vopsit? Cate straturi de vopsea sunt pe parul tau? Inteleg ca ti-au deschis nuanta (de la negrul natural), deci nu mai esti bruneta. Din ce oras esti? Eu in locul tau as merge la un salon cu recenzii foarte bune (spui ca ai fost si sunt tot varza), as mai incerca la unul, de asta am intrebat din ce oras esti, poate iti putem recomanda ceva. Varianta de vopsit acasa...depinde foarte mult de tipul de par pe care il ai. Nu am avut de a face cu par cret, dar o sa incerc sa te sfatuiesc. Daca cei de la salon ti-au bagat in par o vopsea, o poti scoate cu Colour B4. Am facut si review la acest produs. Scoate foarte frumos si eficient vopseaua din par daca este folosit exact dupa instructiuni. La tine daca ai par cret, lung si bogat ar fi cam costisitor, pentru ca probabil ti-ar intra vreo 3-4 cutii (daca e si lung). Costisitor, dar daca folosesti cum trebuie, scoate culoarea. Vei ramane cu o culoare incerta probabil (un fel de cacaniu-saten deschis) parul fiind decolorat de oxidantul din vopselele care ti-au fost aplicate. Abia peste aceasta baza ai putea sa iti bagi suvite, dar nu imediat, ci dupa o saptamana-doua, caci nu prinde prea bine pe par dupa Colour B4. Suvitele poti sa ti le faci cu vopsea blonda+decolorant. Apoi dupa suvite neaparat sa aplici ulei de argan sau de macadamia ori un ulei hidratant, caci parul tau va fi uscat si probabil aspru. Daca doresti, trimite-mi o poza cu parul tau pe facebook ca sa imi fac o idee mai buna despre starea lui: https://www.facebook.com/xwysunny

      Ștergere
  11. Multumesc de raspuns. Sunt din Bucuresti si am fost vopsita intr-un salon din mallul Baneasa Feeria. Tot acolo, la alt salon, de mari fitze au zis ca nu se mai poate face nimic. In legatura cu intrebarea daca culoarea aramie de acum e de la vopsea...sincer nu stiu daca au decolorat si vopsit parul meu sau au facut altceva. Au vrut sa iasa blond , deci banuiesc ca l-au vopsit cu o nuanta de blond si probabil l-au si decolorat, chiar nu stiu si nici ei nu mai stiu ce au facut atunci. Au spus ca a iesit aramiu deoarece parul meu e rezistent la vopsit (aiurea, a mai fost blond si altadata, cu multi ani in urma si a iesit din prima) si au mai zis ca au vrut sa-l protejeze, ceea ce tot nu au reusit, fiind ultra uscat si casant. Probabil au foslosit o nuanta nepotrivita de blond fara decolorant. Nu cred ca au bagat vopsea roscat - aramie, ce rost avea? Doar sa fi gresit, dar nu cred. Deci, e cazul sa scot vopseaua asta din par, avand in vedere ca e o vopsea ''blonda''?
    Imi fac o poza si o trimit pe facebook, sa vad cum fac sa ajunga doar la tine, deoarece nu postez poze cu ce am acum pe par...e o culoarea incredibil de trista si batraneasca...


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil sa iti fi bagat decolorant in par de ti-a iesit culoarea aramie, pentru ca pigmentul pe cum se deschide din negru, capata culoarea portocalie...intr-un salon bun nu ar fi trebuit sa ti se intample asta. Ideal ar fi sa mergi la un alt salon, caci daca starea parului tau de acum nu mai permite prea multe (prea uscat sau deteriorat), sa faci teste acasa ar presupune riscuri prea mari. Eu nu sunt din Bucuresti si nu stiu exact incotro sa te sfatuiesc sa mergi, doar ca am citit lucruri bune despre salonul Sungate (poti sa il cauti pe FB in caz ca nu stii de el) si pozele pe care le posteaza sunt interesante (schimbari de look) ori la Gabriela Mocanu, este stilista si o poti contacta aici: https://www.facebook.com/Mocanu-Gabriela-Hairstylist-1664808337111331/timeline
      Asta ar fi varianta cea mai ok, ca sa nu investesti multi bani in vopsele si produse, sa te faci acasa si tot sa nu iti iasa. Sper sa gasesti o solutie si sa revii cu un comentariu daca esti multumita. :)

      Ștergere
  12. Buna!eu sunt bruneta acum si vreu sa ma fac ciocolatie, cum scap si eu de negru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Citeste acest articol: http://nefertitynymphe.blogspot.ro/2014/11/review-colourb4-extra.html

      Ștergere
  13. Buna! Felicitari pentru curaj! Si eu sunt in plin proces de a ajunge blonda. Acum vin si intrebarile. Am fost blonda 6 ani. De craciun am zis sa ma fac si eu bruneta sa imi luceasca parul a sanatate. Mi-a placut o luna. Acum imi este dor de blomd evident. Am inceput sa il deschid si am ajuns la un roscat aramiu inchis nu am bagat oxidant , am facut decapaj bland doar cu apa. Nu a ieist el uniform dar nu mai este negru. Acum vine si intrebarea mea. Daca pun vopsea blonda direct peste culoarea asta este ok se deschide mai mult sau sa pun color b4 ? Si daca pun color b4 la ce nuanta ajung din roscatul asta, o idee mai deschs decat al taunin prima poza? Mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Imi pare rau, dar vad comentariul tau numai acum si nu stiu daca iti mai este de folos. Eu as aplica Colour B4 si ar trebui sa iasa toti pigmentii de vopsea si sa ramana un blond, adica baza. Nu pot spune exact nuanta de blond, dar blond sigur. Apoi te poti gandi la ce vopsea sa aplici, nuanta ta preferata de blond.

      Ștergere
  14. Buna, unde pot sa fac comanda la Colour B4 ..locuiesc in Spania si nu stiu cum sa procedez. Multumesc mult ,o zi frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Presupun ca poti comanda de aici (copy paste la link):
      http://colourb4.es/producto/colour-b4/

      Ștergere