joi, 26 decembrie 2013

Crema antirid Aslavital Lift Instant

Dupa ce am folosit crema antirid cu argan de la Farmec, am luat alta si anume crema antirid Aslavital Lift Instant.



Aici si o poza cu descrierea sa:


Are o textura...ca de crema hidratanta si un miros placut. 


 O folosesc de 5 zile si inca dupa prima aplicare am simtit un efect de netezire a fetei, chiar si porii s-au mai inchis, plus hidratare. Lasa pielea fina, hranita si cu un aspect sanatos. Nu stiu cum se comporta pe un ten cu riduri instalate, vechi, insa pentru ridurile fine este perfecta. Pentru mine, este net superioara celei cu argan. O voi recumpara, aspectul principal care m-a convins este pielea neteda si inchiderea porilor. Fondul de ten se asaza mult mai bine avand ca baza aceasta crema. Inca nu i-am gasit inconveniente, poate doar ca este prea putina.
NU contine parabeni! Am gasit-o in hipermarket la pretul de 28 Ron. Se gaseste si in farmacii sau in magazinele online, de exemplu aici: www.icosmetice.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu