sâmbătă, 21 decembrie 2013

Balea Q10 antirid BB Cream

Ieri am intrat in DM (complexul Real, Arad) pusa pe fape mari si am dat iama in tot ce imi facea ochiul. Printre produsele cumparate se numara si acest BB Cream antirid de la Balea.



Nu am o obsesie pentru bb creams, imi plac, dar nu le colectionez. In schimb, descrierea sa m-a facut curioasa si l-am cumparat, mai ales acum cand ma preocupa ridurile fine.


In primul rand m-am bucurat ca am nimerit exact nuanta tenului meu. Are un miros placut, putin parfumat, o textura usoara si mi s-a parut sporadic, cu foarte putin produs am acoperit toata zona fetei. Dupa aplicare nu a lasat pielea lipicioasa sau incarcata in vreun fel. Chiar si dupa 6 ore nu mi s-a strans in pliuri sau in alte zone cu riduri fine. Asta este un aspect foarte important pentru mine, pentru ca o patesc aproape cu toate fondurile de ten si absolut cu toate pudrele incercate, motiv pentru care aproape le-am eliminat din uz (pudrele). Pretul sau a fost 13 Ron.
Dupa toate aceste laude incerc sa caut minusuri acestui produs, asa ca m-am uitat pe lista ingredientelor si am vazut cativa parabeni, dar si alcool. Ei bine, ultimul nu ma deranjeaza, sa curga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu