marți, 17 decembrie 2013

Autobronzante pentru fata: Balea si Sephora

Cum am mai precizat, de o vreme folosesc din nou autobronzante, pentru fata achizitionand doua produse, unul de la Balea si celalalt de la Sephora. Dupa cum se vede, am folosit ceva... :D



Sa le luam pe rand:
Autobronzantul pentru fata Sephora ''Tinted self-tanning face gel''.
Descrierea sa in limba engleza (in limba romana nu am gasit...poate nu am cautat destul totusi :D ):



''An easy-to-use self tanner for a beautiful, radiant complexion. Give your face a glowing, natural tan with this moisturizing, self-tanning face gel. The easy-to-use brush tip ensures an even tan, without having to use your fingers. The formula is lightly tinted so you can see where the product has been applied for streak-free results.What it is formulated WITHOUT:
- Parabens
- Sulfates
- Petrochemicals
- Phthalates
- GMOs
- Triclosan''

Parerea mea:

In primul rand, miroase divin, a ciocolata si portocale. Are o consistenta care se impaca bine cu pielea, intra repede in ea, are pigment astfel incat vei vedea portiunile pe care ai aplicat deja produsul. Are un aplicator, insa mie mi-a lasat urme...cu acea forma a pensulei, asa ca ulterior am preferat sa il aplic cu mana.Culoarea devine evidenta cam dupa doua ore si recunosc ca nu are acel aspect portocaliu. Mirosul nu este intepator nici dupa instalarea culorii. L-am luat din Sephora la pretul de 57 Ron.


Balea ''Magic Summer''

Nu contine o descriere in limba romana, dar nici in limba engleza, numai in limba germana. Are o culoare alba, nepigmentata. Prima observatie a fost mirosul...un miros destul de neplacut. Dupa prima aplicare am obtinut o culoare usor bronzata, insa cautand reviewuri am descoperit ca abia dupa 3 aplicari se obtine o culoare mai accentuata. Dupa mai multe aplicari culoarea devine usor portocalie...nu tipatoare, insa nici ciocolatie cum este bronzul natural. Am corectat aspectul folosind fond de ten. Dupa cateva ore mirosul specific de autobronzant se simtea...eu il numesc miros de canal. Pretul acestui produs a fost sub 10 lei si l-am luat din DM. Per ansamblu, este un produs de calitate medie, avand in vedere si pretul mic. Daca l-as mai cumpara? Nu cred...ma deranjeaza mirosul si culoarea cam portocalie care apare dupa mai multe aplicari. Este ok insa daca ignori mirosul si folosesti doar o aplicare, maximum doua.
In concluzie, daca vrei rezultate, trebuie sa investesti ceva mai multi bani, dar sa le obtii, ca urmare recomand autobronzantul Sephora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu