luni, 25 noiembrie 2013

Crema antirid cu argan de la Farmec

Este prima oara cand folosesc o crema antirid si am decis sa o fac pentru ca am riduri de expresie (ca toata lumea) si nu vreau sa evolueze. Mi se pare normal sa previi, nu sa corectezi.
Crema antirid cu argan de la Farmec mi-a facut cu ochiul de pe raftul unui supermarket, nu am mers special pentru asta, insa citind prospectul mi-am zis ca vreau sa o incerc.


" Imbunatateste elasticitatea si tonusul pielii, previne aparitia ridurilor si trateaza ridurile deja instalate, incetineste procesul de imbatranire, amelioreaza aspectul tenurilor sensibile, iritate, uscate.
Uleiul de Argan este recunoscut pentru excelentele sale proprietati de emolienta, catifelare si hranire a pielii.
Vitamina E este un antioxidant natural eficient, contribuind la combaterea proceselor de îmbatranire cutanata datorate radicalilor liberi, asigura protectia fibrelor de colagen si elastina îmbunatatind elasticitatea pielii.

Se aplica dimineata si seara.


Varsta 20 +

PRODUS FARA PARABENI "
Dupa doua saptamani in care am folosit aceasta crema pot spune ca am observat efectul de piele mai intinsa, mai ales in jurul ochilor si ca tenul meu nu mai este atat de uleios, am un ten gras/mixt. Un fenomen mai putin neplacut este aparitia cosurilor, desi nu pot pune asta pe seama cremei, este totusi ceva ce a aparut, insa pot fi desigur alte cauze. Pe viitor vreau sa testez si alte creme ca sa pot face o comparatie, asa ca probabil nu o sa o mai achizitonez luna viitoare, cand o sa implinesc ''venerabila'' varsta de 23 de ani. :D Imbatranesc!!!

Un comentariu:

  1. www.skin79.ro produse originale asiatice distribuite in tara.
    Singurii din tara care ofera game cosmetice complete
    Exemplu gama de melc are crema 75% ,serum 95% ,toner,lotiune,masca,si bb crema melc 45% concentratie ,spf 50

    RăspundețiȘtergere