sâmbătă, 28 septembrie 2013

Solutie Castellani pentru par

(sursa poza: click)

Solutia Castellani este destinata tratarii micozelor superficiale extern, prin tamponare, insa mai este folosita si pentru colorarea parului (si a obiectelor pe care le atinge).
 Culoarea lichidului este violet si are un miros specific. Eu am turnat jumatate din continutul flaconului in bolul pe care il folosesc la vopsire si am aplicat lichidul pe parul uscat, cu aceasta
pensula:


Aplicam cu pensula, iar cu partea care are pieptene, intindeam pe lungimea parului (parul meu fiind destul de scurt). Am stat cu solutia in par aproximativ o ora, dupa care am clatit parul, l-am spalat cu samponul meu Fructis  pentru protectia culorii, balsam si clatit din nou. Asa era culoarea mea inainte:


La lumina solara... (faceless :)) ), iar rezultatul, cu blitz pentru ca era seara:



Asa cum ma asteptam si imi doream, culoarea rezultata este magenta. Pe parul blond iese roz, pe saten deschis - mov, pe saten inchis iese un mov inchis, iar pe brunet cred ca nu se vede... cel mult se vor observa reflexii la lumina.
Plusuri: - culoarea prinde si rezista cateva spalari.
            - costa 3.5 lei si se gaseste in orice farmacie
            - mirosul specific se duce odata cu prima spalare
           - petele de pe piele se indeparteaza cu un disc demachiant si orice solutie cu alcool
            - nu afecteaza parul

Minusuri: - in timpul aplicarii mirosul se raspandeste in toata casa si ramane o vreme chiar daca aerisesti
               - stropii ajung peste tot daca nu manipulezi incet si cu grija solutia
               - iti coloreaza unghiile daca intra in contact cu ele si culoarea rezista, rezista... :))

Desigur, poti amesteca aceasta solutie cu o masca de par sau cu balsam de par, ca sa fie mai usor de aplicat, totul tine de cat de intensa vrei sa fie culoarea. Eu mi-am mai cumparat a doua zi inca un flacon si mi-am vopsit prin acelasi procedeu si extensiile de par.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu