duminică, 22 septembrie 2013

Despre autobronzante

Culoarea naturala a pielii mele este alba. Ma bronzez usor, nu am o piele sensibila, insa am decis sa fac o pauza din sedintele de bronzat la solar. Am revenit la vechiul meu prieten, autobronzantul.
Primul autobronzant incercat de mine a fost Capital Soleil Lapte hidratant autobronzant pentru fata si corp Vichy. Daca mirosul puternic si specific de autobronzant era singura lui problema, probabil il mai foloseam si astazi, insa felul execrabil in care se dadea jos de pe piele m-a facut sa nu il mai cumpar! Am incercat apoi mai multe dintre autobronzantele care se gaseau pe piata (Avene, Alverde, Dove, Balea, Garnier...etc.) si singurele care se apropiau de inaltele mele asteptari au fost Nivea spray autobronzant si Photoderm Autobronzant Bioderma, acesta  din urma avand cel mai putin intepator miros dintre toate, plus un pret acceptabil, in jur de 45 RON.



Il folosesc si pe fata, nu am avut probleme in aceasta privinta.


Minusuri: Se da jos de pe piele foarte urat, ca toate celelalte autobronzante, lasand pete pe corp si ''fisuri'' de culoare. Nu am gasit inca autobronzantul care sa nu se ''ciobeasca'' de pe piele, dintre cele care se  vand pe piata romaneasca. Pentru ca am cautat un autobronzant cu review-uri bune, am gasit produsele Million Dollar Tan (http://www.milliondollartan.com) si mi-au starnit interesul, mai ales ca sunt promovate de un beauty guru ca Nicole Guerriero. 
Per ansamblu, cred ca autobronzantele sunt solutii bune daca vrei sa ai un bronz frumos maximum 3 zile si daca respecti instructiunile de folosire ( exfolierea si hidratarea pielii inainte de il a aplica). Nu cred in folosirea acestora pe termen lung fara neplaceri. Daca ati avut experiente placute sau nepalcute cu autobronzantele, comentarii sau idei, spuneti-le aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu