sâmbătă, 10 august 2013

Parul meu si transformarile sale

De la 14 ani mi-am vopsit parul negru si intr-adevar cred si acum, este culoarea care ma prinde probabil cel mai bine. Parul meu natural, fara extensii arata cam asa:



Daaa stiu, aveam un par lung si sanatos. Apoi au urmat extensiile cu clips

si am aratat asa:

Vine un moment in viata fiecarei brunete cand isi doreste sa schimbe culoarea, negrul fiind o culoare care la un moment dat plictiseste. La mine dorinta a fost foarte puternica si da spre nebunia mea...am vrut blond platinat :)) Mentionez ca inainte de ma transforma in ceea ce se dorea a fi blond platinat...m-am tuns singura. Fara sa mint, adevarul este ca imi face o placere deosebita sa testez pe mine cam tot ce imi trece prin cap. Nu va sfatuiesc sa faceti la fel decat daca sunteti pregatite sa suportati consecintele. Zis si facut. In decursul a 3 saptamani am ajuns prin toate nuantele de portocaliu si galbeniu pana am ajuns sa arat asa:


Blondul acesta cu siguranta nu ma avantaja, insa cine sa ma mai opreasca ? Vroiam blond si gata. 
Parul meu era ars si deteriorat, cum altfel? Insa eu eram multumita ca am scapat de negrul din par. Au trecut cateva luni pana sa inteleg ca blondul nu ma prinde, cum se spune. De un an am
trecut la urmatoarea obsesie, parul rosu:


Da, port extensii. Parul meu a inceput sa isi revina, sa se regenereze, cu greu, dar creste. Voi face un articol special despre parul roscat/rosu si intretinerea lui.
Concluzia: experimentati acasa pe parul vostru numai daca sunteti sigure ca stiti ce faceti, ca v-ati informat temeinic sau ca aveti banii si timpul necesar de investit in regenerarea lui si eventual ascunderea daunelor: extensii de par sau peruci. :)

6 comentarii:

  1. cu ce vopsea te facusei in poza in care esti roscata? :D merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bruneta iti sta bine, parerea mea..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ai scapat de negru? Si cum ai obtinut negru asa de intens? Acasa sau la salon?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum ai scapat de negru? Si cum ai obtinut negru asa de intens? Acasa sau la salon?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma vopseam numai acasa, cu vopsele din comert: Pallette, Garnier etc. De negru am scapat de 2 ori pana acum: o data distrugandu-mi parul cu decolorant si a doua oara cu Colour B4. Acest produs este absolut exceptional si nu afecteaza parul.

      Ștergere