sâmbătă, 10 august 2013

Despre mine, despre blog

Update

Buna!
In mediul virtual mi-am spus mereu ''Nefertity'' (scris intentionat cu 'y'), dar nu pentru ca m-as simti ca o regina, ci mai mult ca sa evit a ii deruta pe toti atunci cand le spun numele din buletin, care trebuie sa recunosc...nu e unul care suna prea fericit. De aici si preferinta mea pentru pseudonime.
M-am nascut in 1990 si uneori mi se pare ca m-am nascut contemporana cu insasi Nefertiti, nu de alta, dar ma simt matura (ca sa nu zic batrana) si chiar daca nu cred neaparat in zodii, am observat ca ceea ce se spune despre Capricorn mi se potriveste ca o manusa.

Scopul acestui blog la inceput nu a fost unul exact. Mai precis, din prea multa plictiseala am inceput sa citesc blogurile de frumustete romanesti si mi-am spus ca as putea sa fac si eu ceva asemanator. Probabil nu o sa fiu niciodata cea care va da cele mai proaspete stiri in legatura cu moda sau cea care va prezinta cele mai noi cosmetice, dar voi fi aici ca un ghimpe in coastele tuturor produselor care imi cad in mana.
Mai presus de cosmetice si moda mi se pare nutritia, sanatatea mai bine zis. Degeaba machiem si imbracam frumos un corp bolnav, parerea mea. Insist sa ne informam si sa ne educam in privinta hranei, de aici pleaca totul sau aici se termina totul.

 Chiar daca am fost vegetariana inca din copilarie, multa educatie nutritionala nu am primit nici acasa, nici la scoala. Fac parte din generatia fast-food si chiar daca nu mancam carne, ma indopam cu chipsuri, zahar si produse de patiserie. Semnele au aparut imediat....la 11 ani deja aveam celulita, iar pana la 18 ani incercasem toate dietele posibile pentru slabit. Consider ca odata cu maturizarea si accesul la informatie am reusit sa ma educ pana la un nivel decent. Sunt mereu in cautarea informatiei si intr-un proces de evolutie care duce catre hrana cruda, sau cum stie toata lumea ca se numeste, un stil de viata raw-vegan. De fapt tot ce avem nevoie se afla in natura, trebuie doar sa intindem mana...

Sustin brandurile romanesti oricare ar fi ele, sustin producatorii romani oricare ar fi ei si sustin Romania oricum ar fi ea. Ma intereseaza incotro merge tara noastra din toate punctele de vedere si poate nu-i la moda, dar ma declar patrioata. Si feminista. 

Chiar daca multi care nu ma cunosc mi-au spus ca par pitipoanca/superficiala/nesuferita sau whatever...eu va spun ca e bine sa privim dincolo de aparente, sa ascultam inainte sa judecam, sa respectam. Respectul...o atitudine fara de care omul devine doar un alt animal in lantul trofic.

Motto-ul preferat al momentului: 
“Daca vrei sa ai doua fete, macar una dintre ele ar trebui sa fie draguta.” 
- Marilyn Monroe


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu